Automobili

Honda Legend

Unapređeni model daje novi, snažniji, karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na želje kupaca u odnosu na prethodnu verziju modela. Najupečatljivije su izmene eksterijera Legenda, jer su restilizovana velika svetla, prednja krila i branici i dodati naplaci prečnika 18 inča u standardnoj verziji.

Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u svom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali i sa zavidnom mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legendu značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača – Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećana snaga motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Osim unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija.

Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/ h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legenda, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (inženjering napredne kompatibilnosti – Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara.

Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je Bose muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a.

Cena 65.900 evra

Broj:
Foto:
This entry was posted in Automobili and tagged , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.
Peugeot 508
Restilizovana Honda CR-V
BMW serije 6 Gran Coupe
  • Podrum Aleksić
  • VIRTUS