Business Club

Dalibor Škvorc, generalni direktor hotela Kempinski Hotel Adriatic

Romantična posveta uživanju na istarski način

Profesionalnu karijeru započeo je u ranim dvadesetim godinama u austrijskom Kitzbühelu, radeći u prestižnim hotelima Arlberga Hospitza, Grand Tirolia Kitzbühel, te u nekolicini hotela grupe InterContinental. Značajan profesionalni uspon ostvario je u hotelima Falkensteiner grupe u Veldenu, Beču i Jesolu, a zatim i u Kempinski Hotelu Das Tirol u Kitzbühelu. Sa gotovo tridesetogodišnjim iskustvom u hotelijerstvu, a posebno u sektoru hrane i pića, Dalibor Škvorc u martu 2017. godine preuzima Kempinski Hotel Adriatic u Savudriji kao generalni direktor hotela, nastavivši tako niz uspešnih angažmana u luksuznim hotelskim brendovima.

Sto dvadeset godina prefinjenosti

Kempinski je najstarija evropska grupacija, koja ove godine slavi 120 godina od svog osnivanja, tokom kojih je postala sinonim za pravi evropski luksuz i čiji se hoteli ističu posebnim karakterom, visokom kvalitetom usluge i prepoznatljivim šarmom i individualizovanom pristupu svakom gostu. Takvo prestižno ime i jedinstveno nasleđe daje pravi vetar u leđa da budemo izvrsni u svemu što radimo i da budemo vođe u osmišljavanju kreativnih i inovativnih koncepata, što je takođe jedna od posebnosti brenda. S druge strane, mi kao Kempinski Hotel Adriatic, kao članovi te prestižne svetske grupacije želimo da damo svoj doprinos u promociji Hrvatske i Istre kao poželjne lifestyle destinacije s luksuznim oazama poput naše. Naš hotel je prvi golf i spa resort sa 5 zvezdica u Hrvatskoj, zato su naši sadržaji posebno privlačni golferima i gostima koji su u potrazi za wellness doživljajima. Naime, Golf Adriatic je prvo istarsko takmičarsko igralište sa 18 rupa, integrisano je u prirodno okruženje, okruženo šumarcima i nasadima maslina, što stvara izuzetan doživljaj tokom igre. S druge strane, osim spoljnih bazena i privatne plaže, hotel raspolaže i spa centrom, koji se proteže na impresivnih 3.000 kvadratnih metara i podeljen je na zonu za tretmane i zone za opuštanje s vodenim krevetima i grejanim ležaljkama, saunama i parnim kupatilima, a takođe raspolaže i zatvorenim bazenom i fitnes studiom. Od naših tretmana svakako preporučujem i hamam, čuveni turski i marokanski ritual kupanja. Kad sve to zaokružite pravim gurmanskim doživljajem i ponekom igrom golfa, tenisa ili nekom laganom aktivnošću, verujem da ćete da zaključite da ste pronašli svoju oazu u kojoj ćete moći da se opustite i da napunite baterije.

No place like home

Hrvatska je poslednjih godina izuzetno popularna destinacija, o čemu svedoči i činjenica da je mnogi ugledni svetski časopisi redovno spominju u svom popisu najpopularnijih destinacija. Hrvatska i Istra imaju ogroman potencijal da nastave ovaj pozitivan trend i da se razviju u top-destinacije, s obzirom na raznolikost sadržaja i novih koncepata koji je čine poželjnom tokom gotovo cele godine. Kao zemlja s raznolikom kulinarskom tradicijom u svim svojim regijama, Hrvatska je prepoznata i kao zemlja bogate kulturne baštine i izuzetnih prirodnih lepota. Lično doživljavam Hrvatsku i Istru kao najlepše destinacije na svetu, zbog čega sam se i vratio ovde nakon dvadeset šest godina boravka i rada u inostranstvu.

Vinski lokal patriotizam

Istra se tokom poslednje decenije istakla kao vinska regija poznata po vrhunskim proizvođačima i vinima svetskog kvaliteta, pa zato i mi promovišemo domaća vina u našoj vinskoj karti, na kojoj se nalazi otprilike 80 % hrvatskih vina. Zastupljene su i međunarodno priznate, većinom italijanske i francuske etikete, od kojih ističem kolekciju francuskih premier cru vina iz Bordoa. U hotelu organizujemo degustacije istarskih, kao i vina kontinentalne Hrvatske i Dalmacije na upit, a imamo tu privilegiju da se neki od najpoznatijih istarskih vinara, kao što su Coronica, Benvenuti i Degrassi nalaze u našem susedstvu, pa često organizujemo i individualne ili grupne posete njihovim vinskim podrumima.

Istarska riznica ukusa

Hotelski restorani Dijana i Kanova promovišu simbiozu hedonizma i zdrave, uravnotežene ishrane kroz posebno osmišljene jelovnike sezonskog karaktera, a u kojima dominiraju sveže namirnice iz regije, kao što su sveža jadranska riba, divlje istarske špargle, tartufi, pršut, domaći sirevi, meso istarskog boškarina, maslinovo ulje i mnoge druge, a sve je obogaćeno začinima iz vlastitog hotelskog vrta. Ovi restorani zaista nude jedinstvenu priliku da se uživa u specifičnim ukusima istarske i mediteranske kuhinje, a u interpretaciji visoke gastronomije. Naši gosti naročito uživaju u konceptu gurmanskog Kempinski doručka, na kojem se nalazi i više od 200 namirnica.

Hotelijerski futurizam

Svakako da je u današnjim uslovima nužno da se unapređuje ponuda i da se razvijaju inovativni koncepti, da se prati tehnološki napredak i zahtevi savremenih turista. U potrazi za interaktivnim softverskim rešenjem, koje će gostima služiti kao virtualni concierge te direktni marketinški i prodajni kanal, Kempinski Hotel Adriatic implementirao je TV i mobilnu aplikaciju. Upravo jednostavnost upotrebe, te brža dostupnost informacijama o sadržajima i uslugama podstiču goste na dodatnu interakciju i omogućuju im da brzo i jednostavno istraže hotelsku ponudu i pre njihovog boravka. Naši gosti besplatno mogu da koriste destinacijski punjač za Tesla modele, kao i da čitaju domaće i strane novine i časopise putem besplatne aplikacije, što je ujedno i iskorak prema kvalitetnim ekološkim rešenjima. Takođe, već nekoliko godina učestvujemo u poznatom projektu Turističke zajednice Istarske županije i BMW-a pod nazivom „BMW Coast Drive“, pa tokom letnjih meseci gostima omogućujemo besplatno korišćenje nekog luksuznog modela BMW-a.

Digitalna riznica utisaka

Ne bih rekao da su zbog promena načina života gosti zahtevniji nego pre, ali upotreba modernih tehnologija olakšala je komunikaciju gostima, pa se nekadašnji „word-of-mouth“ princip proširio na društvene mreže i specijalizovane veb-portale i prodajne kanale, kao što su online turističke agencije ili portali na kojima gosti imaju mogućnost da zapišu svoje utiske i da ocene određenu uslugu. Mi znamo očekivanja naših gostiju i zato redovno održavamo visoki standard čistoće soba i uopšte hotelskih javnih površina, pazimo da im omogućimo pravi gurmanski doživljaj te da u kontinuitetu budemo dovoljno kompetentni i srdačni prilikom pružanja usluge. Svaki član našeg tima mora dobro da bude upoznat sa uslugama i sadržajima koje nudimo. Gosti takav pristup izuzetno cene, a posebno je motivišuće za tim kad neko od kolega dobije kompliment od gosta, bez obzira na to da li on može da se pročita na TripAdvisoru ili je gost uputio zahvalnost i kompliment putem online upitnika. Izuzetno nam je važno da dobijemo povratnu informaciju od gostiju, jer na taj način lakše određujemo ili prilagođavamo neke strategije, koje u suštini unapređuju poslovanje.

 Lično

Lično sam veliki obožavatelj mediteranske kuhinje i volim da uživam u francuskim vinima, naročito burgundskim i bordoškim. Međutim, po povratku u Hrvatsku probao sam neka posebna, izuzetna istarska vina, a s dolaskom jeseni verujem da će biti prilike za neke nove istarske vinske priče kojima želim da posvetim više pažnje.

This entry was posted in Business Club and tagged , . Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.
Evan Douglis
Milutin Gec
Srđan Janićijević

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*
*

  • Podrum Aleksić
  • VIRTUS