Imperatorovo novo odelo

Da li ste čuli za priču o carevom novom odelu? Priča o novom vizuelnom identitetu Imperatora je potpuno drugačija. Ispunjen smislom, skrivenijim i manje skrivenim simbolima – novi vizuelni identitet Imperatora skladno korača sa, iz godine u godinu sve kvalitetnijim vinima ove vinarije.

 

Nakon što je „novo odelo“ obukao Claudius (sauvignon blanc) i promenio ime u Klod, uz jednako modernizovan dizajn etikete portfoliju se pridružio i rose Esta (pinot noir) iz 2022.

Celokupan koncept i izgled etiketa, logotipa i drugih vizuelnih elemenata delo je dugogodišnjeg partnera vinarije – agencije SVIDesign iz Londona.

„Do novog dizajna došli smo kroz ozbiljan zajednički napor da se prenese duh prve organski sertifikovane vinarije u Srbiji. Zato i ne čudi što su pažljivom i gotovo šifrovanom upotrebom simbola u logotip uneti neki elementi iz rezidbe, a na etikete iz samih vinograda. To nije nešto što ćete prepoznati, ali ćete svakako osetiti“, rekao je Saša Vidaković, kreator novog Imperatorovog vizuelnog identiteta.

Ova dva presvučena vina vinarije Imperator predstavljena su u restoranu GiG na Novom Beogradu. Bila je to premijerna, a što je još važnije, vrlo zapažena degustacija vina Klod iz 2022. i rosea Esta iz iste berbe. Na kraju večeri predstavljena je, još uvek u starim dresovima, i kupaža Maximianus iz 2020.

Novi izgled Imperatora i njegovih vina izazvao je pravu malu euforiju ne samo među publikom, nego i među njihovim timom, u čije ime vlasnik vinarije Branko Zečević ističe da „imaju vina koja zaslužuju jedan viši i ozbiljniji nivo vizuelnog izraza i da je rebranding došao u pravi čas, onda kada su i vina to zaslužila“.