Pod sloganom „Gledaj svet u oči“, vinarija Tikveš predstavila je kompletan redizajn brenda Luda Mara, u čijem su okviru zadržana popularna vina proizvedena od domaćih sorti tamjanika i vranac, a upotpunile su ga dve jedinstvene kupaže – Luda Mara White Cuvée i Luda Mara Red Cuvée.

Priča o vinima Luda Mara zasnovana je na istoimenoj reci, koja ima simboličan, ali i suštinski uticaj na stvaranje vina i vinske kulture u Kavadarcima. Naime, kroz istoriju je dolazilo do izlivanja reke koja je obogaćivala tlo na kojem se uzgaja grožđe i oblikovala unikatan karakter vina, ali je istovremeno donosila i velike izazove, ispitujući izdržljivost lokalnog stanovništva i ono što je stanovništvo moralo da uradi da bi se postigla harmonija sa ritmom reke.

Osvežavanje ove popularne vinske linije obuhvata kompletan redizajn vizuelnog izgleda vina, upotrebom ekskluzivnije ambalaže, kao i etiketu upečatljivog dizajna, koja odražava suštinu brenda Luda Mara i ističe autentičnost vina koja ga sačinjavaju, čvrsto ih uspostavljajući na postojeća i nova tržišta.

Oko, kao osnovni kreativni element brenda Luda Mara predstavlja poziv da se hrabrije gleda na život, da se bude otvoren za nove mogućnosti i iskustva i, između ostalog, da se otkrije prava suštinu vina Luda Mara.

Četiri vina koja od sada čine brend Luda Mara već su dostupna na tržištu Srbije.

Tikveš ostaje posvećen izgradnji moćnih vinskih brendova koji će biti prvi izbor potrošača. Sigurni smo da će brend Luda Mara i vina koja su u njegovom sastavu, svojim ukusom i izgledom izazvati interesovanje ljubitelja dobrog vina i zaintrigirati ih. Svojim jedinstvenim karakteristikama ova vina su odgovor na tržišne trendove i zahteve onih potrošača koji traže autentična vina koja su odlika lokalnog podneblja odakle potiču i sa kojim su povezani, zajedno stvarajući savršenu i uzbudljivu vinsku priču“, ističu iz Tikveša, objašnjavajući vrednosti vinskog brenda Luda Mara.