Audi u top formi
Audi se svojim novim modelom A7 Sportback usmerio na novu klasu. Ovaj prostrani, elegantni model kombinuje karakter kupe vozila sa komforom i prestižom sedana , ali i sa funkcionalnošću kombi limuzine. Svojom lakom karoserijom koja sadrži brojne aluminijumske komponente, snažnim i ekonomičnim V6 motorima, sportskom šasijom, unapređenim sistemima asistencije i multimedijalnim sistemima, A7 Sportback postavlja nove standarde u mnogim oblastima
Novi Audijev model A7 Sportback, kupe sa petora vrata, dužine je 4,97 metara i širine 1,91 metar, sa samo 1,42 metra visine. Niska, dinamična linija krova daje mu karakter kupea, dok dizajn predstavlja estetiku moderne tehnologije u svakom pojedinačnom detalju – u oštrim, preciznim linijama ili atletski čvrstim površinama.
Izrazito sportski izgled spoljašnjosti prenosi se i na enterijer, a istaknuti element je horizontalna linija koja okružuje prednja sedišta. U unutrašnjosti i najsitniji detalji dokazuju sa kojom pažnjom Audi pravi automobile – prednja sedišta dostupna su sa opcionalnom ventilacijom i masažom, a dodatna opcija je da se bočni oslonci na sedištima i naslonima mogu individualno podešavati.
Nivo buke u unutrašnjosti vozila je veoma nizak, čak i pri velikim brzinama. Osim izuzetne akustike, tu su i nove metode dizajna – stalna upotreba najmodernijih materijala kao što je mikrofiber, i sistematični konceptualni dizajn multifunkcionalnih delova, kao što su akustično aktivne ploče donjeg postroja.
A7 Sportback karakteriše visok nivo tehničke inteligencije. Optimizirani MMI operativni sistem deo je standardne opreme, a u dodatnoj opremi je headup ekran koji u nivou vetrobranskog stakla daje najvažnije informacije. MMI operativni sistem kombinuje hard drive navigacioni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, na kome se prstom mogu uneti slova destinacije ili brojevi telefona. Vrhunski navigacioni sistem funkcioniše u kombinaciji sa mnogim opcionalnim sistemima asistencije za vozača. U mnogim situacijma Audi pre sense bezbednosni sistem može umanjiti ozbiljnost nezgoda i njihove posledice, a A7 Sportback takođe je opremljen i funkcijom asistencije pri promeni trake (Audi lane assist), kao i asistenciju pri parkiranju (park assist).
Šasija takođe kombinuje sportsku peciznost sa luksuznim komforom – Audi A7 Sportback pokreće se na velikim točkovima dimenzija od 18 do 20 inča u prečniku, a njegovi multilinkovi izrađeni su od aluminijuma. Novo servoupravljanje karakteriše krajnje ekonomičan elektromehanički pogon; Audi sistem drive select dynamics deo je standardne opreme i može biti upotpunjen opcionalnim adaptivnim oslanjanjem sa kontrolom amortizera.
Audi A7 u svojoj ponudi ima izbor od četiri snažna V6 motora – dva benzinska i dva dizelmotora, koji daju snagu od 150 kW (204ks) i 220 kW (300ks), dok njihova ekonomičnost postavlja nove standarde u klasi. Novi 3.0 TDI motor, koji će biti dostupan nešto kasnije, daje 150 kW (204ks) i sa multitronic prenosom troši u proseku samo 5.3 l goriva na 100 km, što odgovara samo 139 g/km CO2. Svi motori imaju sistem rekuperacije, termalno upravljanje i start-stop sistem.
Standardni automatski prenosi takođe imaju važnu ulogu u ekonomičnoj potrošnji A7 Sportback, a u ponudi su dva različita prenosa u zavisnosti od motora: odgovarajući multitronic koji šalje snagu motora na prednje točkove i sportski S tronic sa sedam brzina na sva četiri točka. Quattro permanentni pogon na sva četiri točka odraz je visoke tehnologije – sa centralnim diferencijalom i obrtnim momentom on je posebno fleksibilan i dinamičan, a opcionalni sportski diferencijal aktivno distribuira snagu između zadnjih točkova.
Cena: od 50.870 do 62.271 evra
www.audi.rs
Leave A Comment