Osam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prestižnog bartending takmičenja – Schweppes Mixology Session 2025.

Nakon višemesečnih priprema, pobednica Andrijana Pjevović osvojila je glavnu nagradu – sedmodnevni put u London i ekskluzivno učešće na London Cocktail Week-u, jednom od najznačajnijih svetskih događaja posvećenih miksologiji. Za nju, London Cocktail Week biće prilika da se, uz  svetsku elitu ove  industrije, upozna  sa najnovijim trendovima u bartendingu. Njen autorski – pobednički koktel Aztec Gold, inspirisan  kulturom i duhovnošću drevnih Asteka, kreiran je u idealnoj harmoniji pića: Tonic water, Grapefruit cordial, Mezcal San Cosme, Suze, Limeta i Piment Bitter.

Finale je proteklo u dinamičnoj  atmosferi, sa nekoliko veoma originalnih nastupa i autentičnih koktela. Trenutak  za pamćenje bilo je spektakularno lansiranje novog Purple Schweppes ukusa.

 

 „Schweppes Mixology je mnogo više od takmičenja – to je kreativna platforma koja okuplja hrabre, talentovane i autentične pojedince iz celog regiona. Ove godine slavili smo ne samo veštinu miksologije, već i inovaciju, duh zajedništva i trenutke koji pomeraju granice – baš kao i naš novi ukus Schweppes Purple, inspirisan onima koji se ne boje da budu drugačiji“, izjavila je ovim povodom Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.