Stotinu svetlucavih želja
Dijamanti… Mistično kamenje koje fascinira i opčinjava već hiljadama godina. Kamenje oko kojeg su kružile legende i mitovi o moći, oko kojeg su se vodili ratovi, i najzad, svetlucavo kamenje za kojim su žene oduvek čeznule.
Neko bi pomislio da su svi dijamanti isti. Medjutim, činjenice da postoje renomirani svetski instituti koji se bave ovom tematikom, da postoji mnogo faktora koji utiču na kvalitet i cenu dijamanata, kao i da postoje ljudi koji ceo svoj život posvete ekspertizi o ovom kamenju, govore da bi dva puta trebalo razmisliti o ovoj tezi. Pedesetih godina prošloga veka slogan “A diamond is forever”, kao i pesma Merlin Monro “Diamonds Are a Girl’s Best Friend”, doprineli su tome da dijamanti postanu neizostavni deo života jedne žene. Danas, zahvaljujući jednom italijanskom dizajneru, čoveku neverovatnog talenta, kreiran je potpuno novi tip dijamanata koji će promeniti način na koji će se ubuduće gledati na “sjajne kamenčiće“.
Roberto Coin – Cento
Reč cento (ćento) na italijanskom znači broj 100, koji je ujedno i apsolutni broj za savršenstvo: stotinu ideja, stotinu tajni, stotinu priča… Ono što krasi ovu kolekciju, a ujedno i revolucionarni tip dijamanata koji se za nju koriste, jeste nov način brušenja fazeta (stranica). Tradicionalni dijamanti imaju 57 ili 58 fazeta, dok ih Cento dijamanti imaju skoro dva puta više – čak stotinu. Rezultat tog inovativnog načina obrade jeste impresivna igra svetlosti i blistavi sjaj dijamanata. Kolekcija Cento izrađuje se u osamnaestokaratnom belom, žutom, i crvenom zlatu, kao i u platini. Kolekcija podrazumeva ogrlice, minđuše i prstenje, kako klasičnog, tako i malo ekstravagantnijeg izgleda. Iza ovog projekta stoje dve godine razvoja i usavršavanja, ali i četiri miliona dolara ulaganja.
Osoba koji stoji iza ove vizije jeste italijanski dizajner Roberto Coin, koji svoj izuzetan talenat i veliku strast za nakitom uliva u jedinstveni karakter svoje kreacije. Ljubav, strast i sreća epiteti su koji prate svako delo Cento kolekcije. Roberto Coin rođen je u Veneciji, a danas sa suprugom uspešno vodi kompaniju sa njegovim imenom koja je osnovana 1977. godine u Vićenci. Sama kompanija „Roberto Coin“ postigla je neverovatan proboj na svetskom tržištu, te su kreacije ove kuće redovno deo sadržaja VOGUE, ELLE, VANITY FAIR, MARIE CLAIRE, INSTYLE i mnogih drugih poznath magazina.
– Za Cento kolekciju koristi se isključivo najkvalitetnija ruda dijamanata, a brušenje traje skoro 15 časova.
– Startna cena komada nakita iz ove kolekcije kreće se od 1.500 evra, pa na više. Na cenu utiče mnogo faktora: karataža, čistoća, boja…
– Iako je reč o serijskoj proizvodnji, svaki dijamant je unikat.
– Cento kolekcija jedinstvena je i po tome što se za svaki dijamant koji prelazi veličinu od 0.25 cts (karata), dobija i zvanični sertifikat, kao dosije, odnosno, profil dijamanta. To znači da se, ukoliko se kupi prsten sa tri kamena, dobijaju tri odvojena sertifikata.
Od avgusta meseca Cento kolekcija biće dostupna i u Beogradu, u radnji „Petite Genève“ – Petrović, u Bulevaru Despota Stefana 33.
Leave A Comment